Czego nie robić przed treningiem?

Trener personalny Iława

Prasóweczki

Postanowiłaś, że od już będziesz zawsze i dokładnie ćwiczyć? Chcesz by przyniosło Ci zatem zupełnie taki rezultat jak założyła, tylko nie do celu rozumiesz co dalej robisz źle i co warto poprawić? Zobacz swoją listę, która pokaże Ci punkt zadania oraz pomoże szybciej osiągnąć zaplanowane cele.

Trener personalny Orzysz

1. Nie kosztuj przed treningiem

Dla wielu istnieje zatem absolutna zasada, ale zaufaj mi, niejedna osoba przyjeżdża na stanowiska fitness z grubym brzuchem. Bez znaczenia jest, czy zjesz wartościowy posiłek czy kebaba. W indywidualnym a kolejnym przypadku bardzo realne jest, że odczujesz duży dyskomfort – zacznie boleć Cię brzuch, będziesz miała wzdęcia, obciążysz układ pokarmowy, który nie strawi jedzenia. Poczujesz senność i zmęczenie i praktyczne, że przerwiesz trening. Żelazną myślą jest, by po posiłku odczekać przynajmniej 2 godziny a tylko potem udać się na siłownię. Wracając do kebaba, pewnie doskonale zdajesz sobie sprawę, że ciężkostrawne posiłki są jeszcze dużo zgubny nacisk na system, zwłaszcza jeżeli chcesz utrzymać lub wyrobić formę czy zrzucić zbędne kilogramy.

Zobacz również impact factor

Trener personalny Orzysz

2. Nie zarabiaj z sauny

Sauna przed treningiem może wykazać się za długim obciążeniem dla organizmu, zwłaszcza dla uczucia oraz programu krwionośnego. Po pierwsze po saunie często jesteśmy odwodnione i po wyjściu z niej potrzebujemy spokojnie przywrócić organizm do normalności. Ruch w takim pozostawanie nie będzie pożyteczny a potrafi przynieść więcej słabego niż dobrego.

Po drugie sauna rozluźnia mięśnie, a podczas ćwiczeń zależy nam, żeby stanowiły one napięte. Dlatego też tak przedstawić na głęboką rozgrzewkę, zamiast na saunę.

3. Nie pij alkoholu

Kolejny punkt, który dla grupie może umieszczać się wręcz śmieszny – na szczęście. Istnieją zawsze osoby wprowadzające na siłownię po jednym lub dwóch piwach. Nie mowa tu o upojeniu alkoholowym, a jedynie o małej ilości alkoholu we natur, która może przyczynić się do kontuzji. Pogorszy pracę układu ruchu, krążenia i nerwowego. Jeżeli więc dzisiejsze popołudnie usunęła ze szklanką piwa lub kieliszkiem wina, odpuść trening. A naprawdę nie przyniesie Ci zamierzonych rezultatów.

4. Zrób się na wysiłek

Trener personalny Orzysz

Przed rozwiązaniem na siłownię, zrób się a doskonale spakuj torbę. Skorzystaj ze sobą odpowiednią ilość wody, klapki i ręcznik pod prysznic oraz ręcznik, który będziesz używała na indywidualnej siłowni. Nie strać też o przyjemnym i niekrępującym stroju. Buty treningowe damskie to obowiązek, jeżeli chcesz uniknąć kontuzji. Pamiętaj oraz o gumce do włosów i zegarku sportowym monitorującym Twój wysiłek. Wyśpij się, zjedz wartościowy posiłek, odczekaj wystarczającą ilość klimatu a do działania! Zrób normalny trening!

Trener personalny Orzysz

zobacz również Czego nie robić przed treningiem?

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o